Doküman Yönetimi
Öncelikle doküman yönetimi nedir, bunu açıklamak gerekir. İşletmelere ait olan bütün belgelerin, bilgilerin ve görsel materyallerin belirli kanallar yolu ile yönetilmesi, saklanması ve takibinin yapılması sürecine döküman yönetimi adı verilir.
İşletmeye ait tüm belge ve bilgilerin yönetimini etkin, verimli ve güvenli bir şekilde yapabilmek Logo Doküman Yönetimi programı ile kolaylıkla mümkün olabilir. Üstelik başlangıç maliyeti de gerektirmez. İşletmeler dijital döküman yönetimi ile süreci daha da etkin, hızlı ve verimli bir şekilde yönetebilir. Hatta güvenli bir arşiv edinebilirler. Bütün dökümanların bulut üzerinden Logo güvencesiyle saklayıp, yönetebilmek mümkündür.
Logo Doküman Yönetimini Hemen Kullanmaya Başlayın!
Üstün verimlilik sunan Logo Doküman Yönetimi ile rekabette bir adım öndesiniz!Logo Doküman Yönetimi
Döküman Yönetimini, Logo Doküman Yönetimi sisteminin çeşitli özelliklerini kullanarak, tüm dokümanlar istenilen yerde ve zamanda güvenle yönetebilmek mümkün olacaktır. Bu durumda doküman yönetimi uygulamasının sunduğu özelliklere de bir göz atalım.
- Versiyon Yönetimi
- Döküman Yönetimi
- Gelişmiş arama yapma imkanı
- IOS ve Android mobil uygulama üzerinden döküman yönetimi yapabilme
- Meta veri yönetimi
- Denetim raporları elde etme
- Akıllı klasör oluşturma
- Tam metin içeriği ile arama yapma imkanı
- Ortak çalışma alanları yaratma
- Şirket içi ve şirket dışı döküman paylaşımı yapabilme gibi özellikler mevcuttur.
Dökümanların kontrolü bulut çözümleri sayesinde her zaman her yerde erişim imkanı sunan Doküman Yönetimi sistemi ile işletmelerde olmaktadır. Ayrıca Logo Yazılım işletmeyi tehditlere karşı korumak amacıyla güvenli dijital ortamı da sağlamaktadır. Bu durumda iş sürekliliği de kolayca sağlanmaktadır. Döküman Yönetimi servisi, işletme dökümanlarını bulut üzerinde bulunması sayesinde olabilecek tüm tehditlere karşı güvence altına almaktadır. Logo Yazılım güvencesi ile döküman yönetimine dair hizmetlerin yanı sıra destek hizmeti almak da mümkün olmaktadır. İşletmeler Logo Doküman Yönetimi ile belgeleri etkin yönetebilir, arşivde yer alan bilgi ve belgelerle de kurumsal hafızaya katkı sağlayabilirler. Logo Yazılım ile işletmelerin dijital çağa ayak uydurması hem çok kolay hem avantajlı bir durumdur.
Bulut-tabanlı Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye’deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.
Logo Doküman Yönetimi Sisteminin Avantajları Nelerdir?
- İşletmeler belgeleri için bulut üzerinde kolay konfigürasyon ve anında kullanım imkanına sahip olabilirler.
- Dokümanların tümü dijital ortamda saklanabilir ve yönetilebilir.
- Tüm belgeleri etkin veri güvenliği sayesinde güvenle saklamak mümkündür.
- Kurum içi ve kurum dışı doküman paylaşımını zamandan ve kargo maliyetinden tasarruf ederek anında yapmak mümkündür.
- Yazılım ve donanım maliyetlerinden de tasarruf sağlanır.
- Kağıt üzerinde doküman saklamadan dijital ortamda doküman arşivlenebilir.
- Logo yazılım ile e-Posta entegrasyonu da sağlanabilir.
- İşletme ihtiyaçları doğrultusunda döküman yönetimi servisini özelleştirmek mümkündür.
- İşletmeler herhangi bir belgeye ulaşmak istediklerinde, dijital arşiv sayesinde filtreleme yöntemi de kullanılarak saniyeler içinde belgeye ulaşabilirler.
- Hem bilgisayar üzerinden hem de mobil cihazlar üzerinden mobil uygulama sayesinde her an online erişim imkanı mümkündür.
- İşletmenin yüksek veri güvenliğini yetki seviyesi sayesinde elde etmesi mümkündür.
- Uygulama kolay ve hızlı bir şekilde kullanılabilir bir uygulamadır.
- Herhangi bir şekilde işletmenin iş sürekliliğini tehdit etkenlere karşı yüksek döküman güvenliği sağlanabilir.
Logo Doküman Yönetimi Sıkça Sorulan Sorular
İşletmeye ait olan tüm bilgi, belge ve görsel materyalin belirli kanallar yolu ile yönetilmesi, saklanması ve takip edilmesine doküman yönetimi denir. İşletmelerin iç ve dış paydaşlarla kurdukları iş ilişkileri nedeniyle oluşan dokümanların hacmi sürekli artış göstermektedir. Bu durum da kağıt evrakların saklanmasını daha maliyetli kılmaktadır. Ayrıca güvenlik bakımından riskli olmaktadır. Doküman yönetimi sistemi, söz konusu olan bu riskleri ortadan kaldırmaktadır.
Tüm ölçeklerden, küçük -orta-büyük ölçekli işletmeler hangi sektörde faaliyet gösterirse göstersin, dokümanlarını etkili şekilde yönetmek ve saklamak için Doküman Yönetimi Servisini kullanabilirler.
İşletme doküman yönetimi yazılımını kullandığında, bulut depolama sistemi ile online ortamda işlemler yapılabilir. Dijital ortamda doküman paylaşımı ya da arşiv süreçleri yönetilebilir. Bu durumda işletmenin aradığı herhangi bir dosyaya ya da belgeye ulaşmak için arşivde çok uzun süre vakit geçirmek yerine, doküman yönetimi uygulaması ile arama fonksiyonları üzerinden saniyeler içinde belgeye ulaşılabilir.
İşletmenin bunu belirlemede ilk yapacağı şey öncelikle işletmenin ihtiyaçlarını belirlemek olmalıdır. Tespit edilen ihtiyaçlara cevap verebilecek , bu ihtiyaçları karşılaması mümkün olan güvenilir ve verimli yazılım firmalarını araştırmak gerekir. Aranan firmada; tecrübeli olması, profesyonel ve pratik çözümler üretebilmesi gibi özellikler de aranmalıdır. İşletmeye kolay adaptasyon ve pratik kullanım için kullanıcı arayüzünün sadeliğine de dikkat edilmesi gerekir. Ayrıca farklı farklı yazılımlar ile kolay entegrasyonunun sağlanması mümkün olan bir doküman yönetim sistemini belirlemek işletmenin iş süreçlerini daha da kolaylaştıracak, verimi artıracaktır.
Dokümanların güvenli bir şekilde tutulması, her ölçekten işletme için en büyük önceliklerden biri olmalıdır. Türkiye’de konumlanmış bir bulut ortamında, iş sürekliliğini sağlamak üzere gerekli tüm önlemlerin alındığı bir yapı seçilmelidir. Ayrıca bulut sayesinde kurulum, bakım, onarım, ek yatırım gibi maliyetlerden kaçınmak da önemli bir avantaj sağlar.
Verilerin internet ortamında depolanması, işlenmesi ve iletilmesi gibi hizmetlere bulut depolama denir. Zaman ve mekan farkı olmadan Logo Doküman Yönetimi’nin de entegre olduğu bulut depolama sistemi ile istenilen her yerde işlemler gerçekleştirilebilir.
Bulut çözümlerinde Logo güvencesi hakimdir. En yeni teknolojileri kullanan ve kapsamlı deneyimini her geçen gün artıran Logo güvencesiyle, bulutta tutulan tüm veriler daima koruma altında olmaktadır. Böylece Doküman Yönetimi Servisi’ndeki verilerin kaybı ya da yetkisiz kişilerle paylaşılması gibi güvenlik açıkları söz konusu olmamaktadır. Üstelik tüm veriler Türkiye’de tutulmaktadır. Yabancı ülkelerdeki bulut ortamlarına aktarılmamaktadır.