İş Akış Yönetimi
İşletmelere ait farklı farklı departmanlarda yer alan iş süreçleri tek bir noktadan da yönetilebilir. Bu durumda iş takip programları ile süreç çok daha pratik hale gelebilir. İş takip programları ile dijitale taşınan iş süreçleri ile zaman ve maliyet asgari düzeye indirilir. Süreç takibi de daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilir. Ayrıca zamandan da, işgücünden de tasarruf edilmiş olur.
Logo İş Akış Yönetimini Hemen Kullanmaya Başlayın!
Üstün verimlilik sunan Logo İş Akış Yönetimi ile rekabette bir adım öndesiniz!İş Akış Yönetimi Nedir?
İş akış yönetim sistemi, yönetimin merkezi olduğu bir sistem olup iş süreçlerini standart hale getirerek yeniden yapılandırmayı sağlayan sistemdir. İş süreçlerini baştan sona kolaylıkla takip edebilmek ve yönetebilmek için iş akış planı oluşturmak gerekir. Bu plan sayesinde yönetim süreci çok daha iyi, çok daha kaliteli hale getirilebilir. İşletmede çalışan herkesin görev tanımlarının gayet net ve açık bir şekilde belirlenmesi de bu sistemin işleri tamamlanma sürecini de kolaylaştırır. İşlerin kolayca tamamlanması da verimliliği arttırmaktadır. Verimliliğin artması ile zaman ve maliyetten tasarruf sağlanır. İşletmeler karlılık ve verimlilik durumlarını artırmak için Logo İş Takip Yazılımı ile iş süreçlerini en etkin şekilde yönetebilirler.
İş Akış Yönetimi ile işletmenizin iş akışını dijital ortama taşıyın!
Logo İş Akış Yönetimi Özellikleri
İş Akış Yönetimi Çözümü Kullanmanın İşletmeye Sağladığı Avantajlar
Logo İş Akış Yönetimi Çözümü kullanılarak gözlem ve raporlama kolaylıkla yapılabilir. Ayrıca iş akış diyagramlarını da kullanarak iş akışlarını daha etkin bir şekilde yönetilmesi sağlanabilir. Merkezi yönetim imkanı sağlaması da başka bir avantajdır. İş takip programı olan Logo Flow; yetkilendirme kolaylığı sağlamasının yanı sıra otomatik iş ve personel atamayı da sağlar. Aynı zamanda süreç takip programı olan Logo Flow kullanılarak tamamen dijital ortamda yapılan süreç yönetimiyle beraber kağıt ve mürekkep maliyetleri ortadan kalkar. Dijital ortama taşınan iş süreçleri sayesinde iş akış yönetimini ve beklenen onayların takibini de kolaylıkla yapmak mümkündür.
Logo Flow
İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
Her ölçekten işletmeye uygun
Logo Flow, her sektörden ve her ölçekten işletmenin iş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırıyor. Esnek yapısı sayesinde, sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor.
Sistemin uçtan uca kontrolü
Bir işletmenin tüm iş süreçlerini takip eden Logo Flow, sistemin zamanında, planlandığı şekilde ve belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ediyor. Böylece süreçler her zaman aynı kalitede yürütülüyor.
Daha kısa onay süreleri
Kağıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen onay süreçleri, Logo Flow ile dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenmiş oluyor; kağıt maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.
Logo İş Akışı Sıkça Sorulan Sorular
İş akış yönetimi; kurumların ne şekilde iş yaptıklarını tanımlamak ve şirketlerde yer alan iş süreçlerinin elektronik ortamda yaratılmasını sağlamak, izlemek ve sonuçlandırılmasını sağlamaktır. İş akış yönetimi, iş akışının yeniden yapılandırılmasıyla standartlaşmayı sağlamaktır.
Genellikle geniş operasyonel süreçlere sahip işletmeler için uygun bir çözümdür. Büyük ve orta ölçekli işletmelerde operasyonel iş ağının yönetimi daha karmaşık olduğu için iş akış yönetimi çözümleri bu işletmelerde oldukça faydalı olmaktadır.
Öncelikli olarak iş akışı modellemesi yapılır. Özellikle çözümün web tabanlı olması ve diğer sistemlerle entegrasyonu verimliliğin artmasında da önemlidir. İş akış yönetimi için otomasyonlar kullanılır. İş akış yönetimi için kullanılan çözümlerle analiz ve veriler sisteme işlenir.
İşletmenin ihtiyaçlarına göre özel perakende çözümleri oluşturuluyor. Perakende değişken yapıya sahip olduğu için çözümünün esnekliği önem taşıyor. Perakende çözümlerinin diğer sistemlerle entegre çalışması da bütünleşik yönetim sağlıyor.
Perakendeye özel çözümler, satış kanalları yönetiminden satış sonrası servise kadar tüm perakende süreçlerinde verimliliği artırmaya olanak tanıyor. Dinamik yapıdaki sektörde değer zincirinin aksamadan çalışabilmesi mümkün oluyor.
- İş akışını yeniden yapılandırmayı ve işletme genelinde standartlaşmayı sağlar.
- İş süreçlerini hızlandırır.
- Yönetim kalitesini artırır.
- İşletmelerde verimliliği ve dolayısıyla karlılığı artırır.
- İş akışının daha yalın ve sistemli hale gelmesini sağlar. Böylece tüm çalışanlar da görev ve sorumluluklarını net olarak bilirler. Yapılması gereken işler kısa zamanda yapılır. Bu yüzden zaman ve maliyetten tasarruf sağlanır.