Tan Bilgi Teknolojileri Perakende Çözümleri
Yüksek Düzeyde Müşteri Memnuniyeti
Logo Diva SERVICE uygulaması özellikleri ile yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti sağlamaktadır. İşletmeler olsun, işletmelere bağlı çalışan yetkili servis ekipleri olsun Logo Diva SERVICE uygulamasını kullanmakta zorluk çekmezler, kolayca kullanmaları mümkündür. Çağrı merkezine müşteri tarafından yapılan bakım ya da arıza bildirimi ile eş zamanlı olarak sistemde kayıt açılarak gerekli servis yönlendirmeleri yapılır. Bu süreçte, ürünün seri numarası kontrol edilerek garanti süresi takibi de gerçekleştirilir. Logo Diva SERVICE uygulaması üzerinden servis süreci sonunda yapılan memnuniyet anketleri, müşteri memnuniyet seviyesi ve bağlılığı verilen servis hizmetinin değerlendirilmesi ile yetkili servis ekiplerinin yeterliliği ve verimliliği, başarısı ölçülmektedir.
Mobil Kullanım
Logo Diva SERVİCE çözümü mobil cihazlarda rahatlıkla kullanılabilmektedir. Bu uygulama sayesinde yetkili servis ekiplerinin işi kolay olmaktadır. Servis ekipleri; iş emrinden yedek parça talebine, işletmede mevcut stok durumuna kadar, işletmenin tüm sürecini herhangi bir evrak taşımaya gerek kalmadan online ortamda yürütebilirler. Süreç tamamlandığında mobil bir yazıcıdan çıktı alıp müşteriye ileterek ya da ilgili servis evrakının müşteriye e-posta ya da SMS olarak iletilmesini sağlayarak işi tamamlamaktadırlar.
Kaliteli Servis
Logo Diva SERVİCE uygulaması değişmeyen servis kalitesine sahiptir. Her tüketicinin, her zaman aynı kalitede servis alabilmesini, serviste standartlaşmayı sağlayan bir çözümdür. Servis için çağrı merkezini arayan tüketicinin gerekli olan tüm bilgilerinin sistemde kayıtlı olması, çağrı merkezinin aynı bilgilere tekrar ulaşma gereksinimi kalmadığından zamandan tasarruf elde edilmesi mümkündür. Bu durumda tüketici tarafındaki takip ve talep süreçlerinde çok daha fazla hız kazanılmaktadır. Müşteri bilgilerinin kayıtlı olmasının avantajı, şehir değişikliği gibi durumlar söz konusu olduğunda Türkiye’nin her noktasında aynı servis kalitesi sunulması ile ortaya çıkmaktadır. Sürecin online ve anlık takibi sonucunda en kısa zamanda tamir, bakım ve parça değişimi hizmetleri tamamlanarak zaman ve hız bakımından avantaj sağlanır.
Ürün Geliştirme
Logo Diva SERVİCE uygulaması ürün geliştirme sürecini destekleyen geri bildirimler elde etmeye imkan tanır. Logo Diva SERVICE kullanan işletmelerin, sistem üzerinden yapılan servis kayıtlarını incelemeleri ile müşteri beklentilerini, servis süreçlerini ve ürünlerin kullanım alışkanlıklarını öğrenmeleri mümkündür. Bu uygulama ile servis süreçlerini ve ekiplerini daha verimli yönetebilirler. Firmalar için özellikle hangi parçalarda sorun yaşandığını, müşterilerin hangi ürün için daha fazla servis talebinde bulunduğunu gibi konularda geri bildirim elde edilmesi mümkündür. Hatalı üretilmiş seriler hakkında net bilgileri ürün seri numaralarının takibiyle öğrenmek mümkün olmaktadır. Böylece ürün iyileştirme ve geliştirme çalışmalarına da önemli bir katkı sağlanmaktadır.
Kısa Hak Ediş Süreleri
Logo Diva SERVİCE uygulamasını kullanan firmalar, daha kısa hak ediş süreleri ile firmaya avantaj sağlarlar. Bu uygulamayı kullanan işletmeler, sistemi kendi servis ekiplerinde veya dış kaynak hizmeti aldıkları servislerde devreye alabilir. Servis hizmetinin dış kaynak olarak alınması durumunda, servis şirketinin hak ediş sürelerinin önemli ölçüde kısalmasının nedeni Logo Diva SERVICE üzerindeki bütün işlemlerin anlık takip edilmesidir. Buradan anlaşılacağı üzere, servis için yapılan tüm harcamalar çok kısa sürede geri alınabilir.
Etkin Servis Ekibi Yönetimi
Logo Diva SERVİCE uygulamasını kullanan işletmelerin servis ekiplerinin etkili yönetimi söz konusudur. İşletmeler servis süreçlerinde özellikle dış kaynak kullanıyorsa, servis ekiplerinin uygulamalarını doğrudan Logo Diva SERVICE üzerinden kontrol edebilme yeteneğine sahip olurlar. Servis formlarının gerçek zamanlı olarak görülmesinin yanı sıra, ayrıca arızalı ürün fotoğrafının, garanti belgesinin, arıza detaylarının fotoğraflarının servis ekiplerince çekilip sisteme yüklenmesi ile verilen hizmetin doğruluğu da her zaman ve hızlıca kontrol edilebilmektedir.
Bulut Teknolojisi
Logo Diva SERVİCE uygulaması yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisine sahiptir. Logo Diva SERVICE uygulamasının bu özelliği sayesinde; merkezde ya da servislerde güvenlik yazılımı, terminal, yedekleme, sunucu, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmamaktadır. İşletmeye özel bir bulut ortamında sisteme girilen tüm bilgiler, güvenle kaydedilip korunmakta ve yedeklenmesi sağlanmaktadır. Bu uygulamanın bulut üzerine çalışması; merkez ile yetkili servis noktaları arasında kesintisiz bir ağ yapısı kurulmasına, tüm servis işlemlerinin gerçek zamanlı kaydına ve kontrolüne imkan sağlamaktadır.
Bildirim Yönetimi
Logo Diva SERVİCE uygulaması, SMS ya da e-posta yoluyla bilgilendirme yapabilecek yapıya sahiptir. Müşterilerin bu uygulama üzerinden kayıt açıldıktan sonra, mevcut servis durumu ile ilgili bilgileri ve tamir sürecinin tamamlanıp tamamlanmaması gibi konularda bilgi almalarını SMS ya da e-posta ile ileterek sağlayabilirler. Küçük ürünler müşteri tarafından doğrudan servise teslim edilebileceği gibi yetkili servis ekiplerinin yerinde bakım ve tamir hizmetlerini sunması ile memnuniyet sağlanabilir. Bu durumda servis noktalarında ürün birikmesinin önüne geçilmiş olmaktadır.
Kolay Arayüz
Logo Diva SERVİCE uygulamasında kullanımı kolay arayüz oluşturmak mümkündür. Müşteri ile doğrudan iletişim kurulan servis süreçlerinde hız ve müşteri memnuniyeti bakımından kullanım kolaylığı daha da fazla öneme sahiptir. Bu uygulama, yetkili servis ekiplerinin mobil cihaz üzerinden kullanabildiği bir uygulamadır. Logo Diva SERVICE’te matbu bir servis formu ile hemen hemen aynı yapıdaki dijital form kolayca doldurulmakta olup, formun bir nüshası müşteriye e-posta ya da SMS yoluyla gönderilebilir veya portatif bir yazıcıdan çıktı alınabilir.