Logo Bordro Plus

Logo Bordro Plus ile Hızlı ve Hatasız
Bordro İşlemleri

İnsan kaynağının finansal sonuçlar üzerindeki etkisi her geçen gün daha net görülüyor. Dolayısıyla, bu kaynağın gerek yasal gerekse operasyonel ihtiyaçlar doğrultusunda en iyi şekilde yönetilmesi de giderek daha fazla önem kazanıyor. Bu süreçte işletmelerin ve insan kaynakları ekiplerinin en büyük yardımcısı, otomasyon bazlı teknoloji çözümleri oluyor. İnovatif çözümleriyle İK ihtiyaçlarını verimli bir şekilde karşılamaya odaklanan Logo, bu kapsamda geliştirdiği Logo Bordro Plus ile İK departmanlarını bordrolama iş yükünden kurtarıyor. Çalışanların bordro süreçlerinin eksiksiz bir şekilde yönetilmesini sağlayan Logo Bordro Plus kolay kullanım, esnek yapı, zaman ve maliyet tasarrufu ile yüksek verimlilik sunuyor.

Logo Bordro Plus'ı Hemen Kullanmaya Başlayın!

Logo Bordro Plus ile işletmeniz güçlü, bordro süreçleriniz verimli olsun.

Güçlü işletmeler için hızlı ve verimli
bordro yönetimi

Her ölçekten işletmeye uygun

Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor. Logo Bordro Plus çözümü, İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyor.

Mevzuata uygun bordro işlemleri

İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor. Siz de Logo Bordro Plus ile maliyetlerinizi kontrol altına alın ve rekabette 1-0 öne geçin.

Logo Bordro Plus, çalışanların bordro süreçlerinin eksiksiz bir şekilde yönetilmesini sağlarken Logo GO 3, Logo Tiger 3 ve Logo Tiger 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama (ERP) çözümleriyle de entegre çalışarak kaynakları uçtan uca yönetme imkanı sunuyor.

Logo Bordro Plus Öne Çıkan Özellikler

Güncel mevzuata uyumluluk
Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.
Bordroların personele hızlı iletimi
Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor.
İlgili kurumlarla hızlı iletişim
Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.

Logo Bordro Plus Sıkça Sorulan Sorular

Bordro Plus ana pakete 10 kullanıcı ve 100 çalışan tanımlıdır. İlave kullanıcı ve çalışan ihtiyacı için kullanıcı ve çalışan artırımı satın alınması gerekmektedir.

Çalışan ve kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır.

Bordro Plus’ta istediğiniz kadar işyeri tanımlaması yapabilirsiniz.

Logo Bordro Plus’ta Türkçe ve İngilizce dilleri standarttır. Arapça, Farsça, Rusça ve Azerice dil paketleri de ayrıca bulunmaktadır.

Arge, Teknokent, 5510 gibi tüm istihdam yasaları ve teşvikler hesaplanabilir.

İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hak edişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi takip edebilirsiniz.

Standart paket içinde bulunan tanım ve işlemler ile çalışanlarınızı kolaylıkla sisteme dahil edip BES kesintilerini yapabilirsiniz. Ayrıca Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülü ile sözleşme açılış işlemlerini, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerini gerçekleştirebilir, katılımcılarınızın güncel durumlarını kolayca sorgulayabilirsiniz. Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülünün, AvivaSA, Anadolu Hayat Emeklilik ve Allianz Yaşam ve Emeklilik ile entegrasyonu bulunmaktadır.

Logo Bordro Plus’ın ücret simülasyonu modülü ile çalışan sayısında yapacağınız değişikliklerin, tahmini ücret ve ek ödeme artışlarına göre bütçe maliyet çalışmaları yapabilirsiniz.

Logo Bordro Plus'ı Hemen Kullanmaya Başlayın!

Logo Bordro Plus ile işletmeniz güçlü, bordro süreçleriniz verimli olsun.